Haoss forum: Pravo mesto za ljubitelje dobre zabave i druženja, kao i diskusija o raznim životnim temama.

PrijemTražiLatest imagesRegistruj sePristupiHimna Haoss ForumaFacebook

Delite |

Pogledaj prethodnu temu Pogledaj sledeću temu Ići dole
AutorPoruka

PočaljiNaslov: Priče sa ribolova   Priče sa ribolova Sat610Pet 21 Sep - 10:56

Priče sa ribolova

Tema u kojoj će ribiči i njihovi pratioci moći iskazati svoju lirsku dušu, pa nas počastiti kakvom zanimljivom pričom o doživljajima sa ribolova. Laughing

Jer, na ribolovu se svašta dešava. affraid

Da čovjek ne povjeruje. Priče sa ribolova 1574576754

Ali, mi ribiči, koji ne lažemo Priče sa ribolova 3690083436 znamo da je to stvarno bilo tako. Priče sa ribolova 1392196029

Priče sa ribolova Empty
PočaljiNaslov: Re: Priče sa ribolova   Priče sa ribolova Sat610Pet 3 Jan - 10:18

Mrtva krava

prije nekih 10 godina išli smo ja i susjed loviti smuđa i štuku iz čamca.krenuli smo još je bio mrak i hladno(1.mjesec ako se dobro sječam) i več put od auta do čamca je bio smiješan jer se susjed(stevo u daljnem tekstu)skopitao niz nasip u granje.našli smo lijepu poziciju i usidrili popreko s dva sidra da imamo mjesta da se možemo raširiti(svako 3 postave).poslije jedno sat vremena smo se uživili u pecanje koje je bilo super jer je svatko imao po ribu i par grizeva i nismo gledali iza sebe(bacali smo nizvodno) kad je nešto lupilo u čamac da smo skoro odletili naglavačke u vodu.kad smo se smirili i pogledali koji k...c nas je udario imali smo šta vidjeti a i osjetiti(njuhom) to je bila j....a napuhnuta krava(sigurno ste viđali takve ili slične prizore na dunavu,kod nas na savi je to normalan prizor) puna crva i nije se odbila nego naslonila na čamac.bila je kao bomba i na  nagliji dodir bi sigurno eksplodirala.jako nježno smo je odgurnuli i ona je nastavila svojim putem tražiti druge žrtve.stevo se poslije opalio smijati kao lud i ja sam ga pitao šta je to tako smiješno pobogu skoro pogibosmo a on mi odgovori da je zamislio lice svoje žene kad bi saznala da ga je ubila mrtva krava.

Poslednji izmenio Abu Dabi dana Pet 3 Jan - 10:21, izmenjeno ukupno 1 puta

Priče sa ribolova Empty
PočaljiNaslov: Re: Priče sa ribolova   Priče sa ribolova Sat610Pet 3 Jan - 10:20

Ne diraj prasiće

lovili smo ja i moj prijatelj šiljo štuke na kanalu strug gdje domaći imaju poludivlje svinje na ispaši.fino mi sjedimo,pecamo i pijemo pivu kad se oko nas pojave par prasića i poćnu nam kopati svinje po stvarima.šiljo je inaće iz kutine i nema pojma o svinjama i da krmača vjerovatno blizu.baš tada sam imao griz i nisam obraćao pažnju na njega nego sam čuo samo glasno skvičanje i okrenuo se i vidio kako šiljo psuje i govori mi da mu je prasić lijepo sjeo na nogu kao da je pucao penal a u isto smo mogli čuti kršenje granja iza nas.uspio sam mu reći da bježi na drvo pokraj nas a ja sam mu to pokazao primjerom(hvala jednoj lijepoj velikoj vrbi šta je izrasla na tom mjestu).uspjeli smo se u zadnji čas popesti na nju(zavidnom brzinom) kad je krmača izletjela ispod nas.bijesno se vrtjela oko drveta oko par minuta i kad je vidjela prasić živ i zdrav otišla nazad.pričekali smo jedno vrijeme i oprezno se spustili s drveta.sve u svemu nismo loše prošli jer štapovi su ostali čitavi a moj prijatelj jednu lekciju od majke prirode.auto koji je bio blizu nas također je ostao neoštečen.nisu ga svinje pojele kao trabanta iz pjesme atheist rapa.

Priče sa ribolova Empty
PočaljiNaslov: Re: Priče sa ribolova   Priče sa ribolova Sat610Pet 3 Jan - 10:23

Spužva

Seo ja u camac taman se lepo namestio,usidrio zabacio 6 stapova(ja imam 2 dozvole  Very Happy)pecam smudja na zivi mamac a nemam jos puno kadera kad me poteralo u wc,e reko necu se sad odsidravati pa makar se u....ali nemoze se vise izdurati.Nista nagnem se na bok camca i obavim ali  nemam papira gledam sta bi nova majica na meni zao mi,snimim sundjer reko dobro je za prvu ruku obrisem se i bacim ga u vodu  Embarassed  zavrsio sa pecanjem i sedim u kampu kad ide jedan blinkeras pitam ga ''Moso ima li sta'' Nista samo grane i evo jedan sundjer ako vam treba za prati camac il sudje.

Priče sa ribolova Empty
PočaljiNaslov: Re: Priče sa ribolova   Priče sa ribolova Sat610Pet 3 Jan - 11:38

Moj najgori dan u ribolovu

Sredina Julija 2009, ja i moj stric se spremimo u 6 ujutro i krenemo na Savu, nakon polusatne vozne stignemo do vode.
Izademo odmah iz moga auta pogledamo kakva je voda (visoka,mutna..?) i gdje bi bilo pogodno za ribolov, i kad smo nasli dva ljepa pogodna ljepo uredjena mjesta vratimo se po auto i preparkiramo se 300m metara blize, uzmemo alat i odemo jos 100m pjeske nize.
Namjestili se mi zabacim 3 udice za sarana a moj stric odmah poso na bjelu ribu i svake malo ribica na udici.
Nakon mog cekanja odlucim i ja presaltat na bjelu ribu i evo prvih uspjeha (deverika) oko 14h dosle su nam u posjet krave i ja pomislih da pospremim svoje stapove i pribor jer bi mi mogla koja krava stagod polomit Priče sa ribolova Ideja.
Oteram ja njih i nako toga je bio mir od njihPriče sa ribolova 00rt%20%2890%29
Negdje oko 17h odlucimo krenit kuci, spremimo se i krenemo prema autu .Prilazimo autu sa desne bocne strane, nekih 10 metara od auta primjecuje da je pola prasine koja je bila na njemu (od makedama) nestala i mislim ajd mozda se je neko malo prislonio!?Priče sa ribolova Krezubi

Kad ce stric ovdje je nesto izgrebano na zadnjoj stopstangi a u meni koda je nesto explodiralo pozurim da pogledam ono stvarno ogrebotina od 15 cm krenem od zadnje desne strane prema naprjed na prednjim vratima i blatobranu sve puno sline, dalje naprijed sve ok zadnja ljeva vrataPriče sa ribolova BangHead preko citave povrsine udubine duboke oko 8mm duze krace i uglavnom u krug i cik cak Priče sa ribolova DohPriče sa ribolova 00rt%20%2886%29KRAVA-E doslo mi je da uteram auto (audi A6 tad 3 god star) u Savu i ubijem koju kravu Priče sa ribolova Daaa.
Totalno u soku spakiram stvari u gepek sjednem u auto i odvezo nas kuci,a trebalo to jos objasnit kasnije zeni Priče sa ribolova PalicaPriče sa ribolova Punish
I tako je proso moj najlosiji i najskuplji dan u ribolovu!!Priče sa ribolova 00rt%20%2855%29

(Pijani tvor)

Priče sa ribolova Empty
PočaljiNaslov: Re: Priče sa ribolova   Priče sa ribolova Sat610Pet 3 Jan - 11:45

Gdje držati ključeve od čamca i auta

išli tako moj rođo i ja jednog lijepog proljetnog dana na pecanje.mislim da je baš tada štuka izašla iz lovostaja.
došli mi na kanal strug i zauzeli jedno lijepo veliko mjesto i zabacili svaki 3-4 postave na štuku.
išle su na bolognese i direktaše lijepe babuške i žutooke i tako smo kratilli vrijeme čekajući griz štuke(i uz pivo i pečenu slaninu).
preko struga jedna obitelj s dijecom je isto tako pecala i uživala.
za pecanje je mi malo smetala jedna mala grančica amorfe koja je rasla na rubu benta i koju sam par puta zakačilo s udicom.
krenem ja nju konaćno išćupati i kad sam stao na rub benta on se odronio pod menom(imam samo 100 kg) i ja naglavaćke u vodu.
kad sam izronio svi su umirali od smjeha :::::" pa čak sam se ija sebi nasmijao.
trebalo mi je jedno 20 minuta da se nekako jedva izvućem van iz vode zbog visokog benta.
odmah sam se stao skidati i vaditi stvari iz đepova i stavljao sušiti odjeću kraj vatre.
i dok su svi još umirali od smjeha ja sam primjetio da mi nema ključeva od auta u koje sam imao u jednom od džepova za džepni biljar u hlačama.pregledali smo ponovno stvari i obalu i zaključili da su mi ispali u pri padu ili izvlačenja iz vode.
nema druge pa ponovo u vodu(srećom na tom mjestu je dubina 2m) to sa jednim "elegantim"skokom uz nevjericu i  gromoglasan smijeh obitelji preko puta a i mog rođe.
imao sam sreću da sam ih našao "samo" za pola sata ronjenja u hladnoj vodi.još veća je sreća da sam imao u ruksaku obaveznu flašu
narodnog lijeka stvorenog baš za takve situacije(naravno rakiju) pa nisam poslije navukao ni prehladu.

od tada klučeve od čamca i auta držim u džepu s ciferšlusem.

(Sportski ribolov)

Poslednji izmenio Abu Dabi dana Ned 5 Jan - 11:41, izmenjeno ukupno 1 puta

Priče sa ribolova Empty
PočaljiNaslov: Re: Priče sa ribolova   Priče sa ribolova Sat610Pet 3 Jan - 17:47

Moj prvi šaran

Priče sa ribolova Common_carp-735077

Moj prvi zakacen ali izgubljen Saran
2002 godina. Te jeseni stric i ja smo odlucili napraviti hraniliste za ribolov.
Vodostaj je poceo da raste a mi smo imali camac koi je bio parkiran izmedju dve vrbe.
Odlucili smo od granja isplesti neku vrstu zida s`jedne i druge strane drveta, kako bi se svo
djubre zadrzalo tu a nama ostala sredina cista i mnogo mirnija.
Naravno ja nisam ni pomisljao da on smera ici na Sarana, mislio sam klasika bela i Babuska,
jer mi do tada nije ni palo napamet da lovim Sarana.
Do tada sam iskljucivo lovio Mrenu, Podusta, Sljivara, Stuku, Ploticu i td.
No da se mi vratimo na pricu.
Kada smo sve to lepo uradili cekali smo nekih desetak dana i voda je stigla na zeljeno mesto,
dubina nekih 1,5m do 1,7m, voda na tom mestu cista mislim na djubre razne flase i mnogo mirnija.
Dolazio je moj deo posla, prihranjivanje. Hranio sam naka 2 dana sa zitom a zatim poceo pecati
nestrpljiv hehe. Ustajao sam svako jutro oko 5 h uzimao moje teleskope parce stiropora za sedenje
u camcu kg hleba i na Savu, doduse Reka je daleko od moje kuce nekih 50m.
Od pribora sam imao samo to. Dva teleskopa, dubinsko pecanje me nije zanimalo
a teleskopi jedan petak, jedan cetvrtak, najlon 0,20, predvez 0,18 udica 10 ili 12 i u boj.
Vadio sam Babuske da vam nemogu opisati hlebna ruza i samo vadi.
To je trajalo neka dva tri dana, a onda sam video strica kako kuva prekupu za svinje
(mleveni Kukuruz). Dve veceri je bacao tu hranu, a trece juto me je probudio u 4h, Rekavsi
mi ajmo "ribolovac" da vidis sta je ribolov.
Okrenuo je camac vodoravno, seli i zabacili po dva stapa, a da nisam rekao mesto je bilo siroko
neka 4m.
Jedna zanimljiva stvar i predhodnih dana dok sam, sam pecao desavalo mi se da prvo kad zabacim
uhvatim dve do tri bele, obicno su to bile bodorke a zatim desetak minuta tajac pa su dolazile
na red babuske i to lepi komadi 0d 400 do 500g.
Zabacim ja tik pored vrbe plovak na duploj duzini, na udici ruza i cekam.
dobijem par babuski kao i stric a potom ni da pipne. trajalo je to nekih 20-tak minuta.
Potom griz, kontra i osetim nesto kao panj, nije ni mrdnulo samo se otkaci.
Pa do sada nikada na tom mestu nisam zakacio kazem strikanu, on se nasmeja i kaze
stavi vecu udicu, ja vece od 10 nisam imao .
Izvadi on iz pribora udicu 6-ica je bila ja je vezem i zabacim na isto mesto cekam nekih par minuta
i opet griz kontra i tu je, ali sta je tu nemam pojma.
Reko striko ovo nesto veliko on onako kroz osmeh izvadi svoje stapove zapali cigaru i kaze sad
samo polako i smireno dosao je.
Ma ko je dosao, hehhe samo mi je rekao dosao je crveni, sto crveni verujte mi neznam.
drzao sam ga nekih 5, do 6 minuta i ispalio me.
Dobio sam boju kao rak pocrveneo ljut i besan rekoh stricu za mene je pecanje za danas
zavrseno. Zar je to bio Saran pitao sam rekao je neznam i smejao se pa zar toliku snagu imaju?
Samo mi je odgovorio pa nisu to oni nabedjeni ovo su Recni Sarani i ja sam otisao.
Moje iskustvo sa prvim Saranom.
U narednih par dana nisam pecao dok stric ni jedan dan nije dolazi a da nedonese 1-og ili 2 kom.

(Pijani tvor)

Priče sa ribolova Empty
PočaljiNaslov: Re: Priče sa ribolova   Priče sa ribolova Sat610Ned 5 Jan - 11:43

Mali bok

(ja) :Halo Sebo , hoćemo na ribe? Zovu dva lijepa dana bez vjetra, a plivarica s friškim srdelama je u našoj luci.
Sebo: Ne mogu nikako, radim danas popodne i sutra ujutro.
(ja) :Tko se od rada obogatio u dragoj nam državi ? Zovi šefa , malo zakašlji i idemo....
Sebo: Nisi ti tako ni lud, hajde probat ču, pa ako upali zovnem te za 5 minuta...
(ja): Halo Ervine, čuo sam se s Sebom, lijepo je vrijemo, hoćemo li na more ?
Ervin: Kakvo je to pitanje? Naravno da hoćemo, samo reci gdje, kada i šta da ponesem!
(ja): Ponesi „ješku“, litru i litru, srdela je riješena.

....i tako je počelo. Znam, nije moralno ali ribolov je jači od svake zapreke. Ponekad je lakše „obraditi“ šefa nego suprugu. Sve jedno bitno da smo se mi dogovorili i da krečemo. Gdje,kako i s čim ćemo ribariti sad nam je u drugom planu. Najbitnije je uzeti ješku i udaljiti se na pučinu prije nego li nas netko zatekne ... Tako je i bilo .Ubrzo smo se našli vanka luke s pramcem prema pučini, dvije kašete srdele i puno dobre volje . U barci se uvijek nalazi koji parangalčić, pribor za lignje,koja udica olovo,štap . Kako smo na brzinu bez plana krenuli ,odlučili smo iskoristiti alat koji je stalno stacioniran u kabini i iskoristiti dan...

Pošto je vjetar bio slab, a more mirno, nismo dugo dvojili već smo se zaputili preko na Cres . Odabir je pao na uvalu „Mali bok“ koja se nalazi na samom vrhu Cresa, pored rta Jablanac . Inače, uvala Mali bok je potpuno zaštičena od juga, te često posluži kao prenočište ribarima ukoliko ih iznenada zatekne jako jugo . Od bure i tramontane je potpuno otvorena te ju je poželjno izbjegavati ukoliko ima i male naznake jakoj buri . Ukoliko niste informirani kvalitetnom prognozom poželjno je pratiti oblik oblaka na Velebitu . Ukoliko se počnu stvarati takozvane „kape“ tj., ukoliko se oblaci počnu sabijati u obliku kape po vrhovima Velebita, to vam je dovoljan znak da krenete, jer je to sigurni nagovještaj jake bure. U našem slučaju prognoza je bila više nego stabilna, pa je mali Bok pao kao konačno odredište. Što u ovo doba loviti ? Odlučili smo položiti dubinski parangal na blato za osliča,pasa,ražu..... Plan je donesen i sve je isplanirano . Prvo ćemo naješkati parangal , a zatim ćemo se vratiti u uvalu, te tamo loviti lignje .

Dubinski parangal se nešto razlikuje od najlonskog. U nedostatku dubinskih, možemo koristiti i klasičan najlonski parangal. On nije preporučljiv, iz razloga što je najlonsku osnovu prilično nelagodno dizati rukama s dubine od 65 metara ,a da ne govorim koliko, kakva raža ili pas na udici, taj posao dodatno otežava .

Dubinski parangal se sastoji od osnove konopa debljine 1,5 do 2 mm , razmak između udica je 4m , prame su od najlona 0,60mm duljine 0,5 m . Udica je Mustad nešto većeg broja iz razloga što je ješka isključivo srdela . Ukoliko nam je ciljana lovina oslić, poželjno je nakon svakih 15 udica zavezati jedno šuvro od mreže, koji parangal lagano podigne s dna, te tako omogučuje dulji ostanak ješke na udici . Kada ješka leži na dnu razni morski račiči,škampi,te ostali nametnici brzo pojedu ješku i ona ostaje bez funkcije . Ukoliko ješku šuvrom podignemo s dna, takva ješka ostaje cijela, te je šansa za ulov osliča mnogo veća . S druge strane,raža(kamenica),romb, te druge pridnene ribe, neće u večini slučajeva ići na uzdignutu ješku . Iz navedenog razloga parangal radimo na način da, dio parangala ostaje na dnu za pridnenu ribu, a dio podižemo šuvrima za oslića . Izrada je jednostavna : par metara prije šuvra utisnemo malu olovnu pločicu na osnovni konop , zatim stavljamo šuvro ,te opet olovo (vidi shemu). Time dobivamo univerzalni parangal, kojim lovimo praktički svu dubinsku ribu . Srdelu škarama režemo na pola, čime olakšavamo kačenje osliča .

Ubrzo smo se odmaknuli od obale ,nekih  200 metara, te smo počeli polagati parangal prateći obalu . Na tom dijelu Cresa dubina naglo pada, tako da se na pojedinim mjestima dovoljno udaljiti nekih 50-70 metara od obale gdje dubina padne na svojih 60-65 metara, te se tu već može krenuti s polaganjem . Parangal se polaže bez nekog cilja jer je dubina svugdje ista a iznosi 65 metara . Bitno je ne udaljiti se previše od obale radi kočarica koje se znaju približiti obali, te je tada moguć gubitak kompletnog alata . Što mi se jednom nažalost i dogodilo ! Parangal smo kroz pola sata uspješnno položili te smo se uputili u samu uvalu Mali bok , te započeli s lignjarenjem . Uvala je šljunastog dna te je poznata destinacija za lov liganja. Ona obiluje fratrima,arbunima koji se zadržavaju na rubnom braku uvale ,a na sredini najčešće možemo očekivati velikog ranja(pauk) , koji će se rado baciti i na panulu . Zubace i velike kantare možemo očekivati na rubnim dijelovima uvale .Puštamo se niz korenat te uskoro imamo prvog lignja . Nedugo zatim imamo još jednog, ali malo većeg te ga spremamo na čuvaricu za „nikad se nezna“ . Lignji neidu baš najbolje ali svaka veseli pošto su danas lignji ipak sekundarna lovina . Nakon nepuna četiri sata količinu liganja, „od oka“, procjenjujemo na dvije i pol kile, te zaključujemo kako je vrijeme za dizanje parangala .

Palimo motor te krećemo. Ubrzo nakon dizanja sinjala prvi oslič se odaje laganim trzajevima .Par udica dalje opet oslič, ali veći ..Dižemo ga sakom u barku i u čuđenju promatramo njegovu izrazitu veličinu trbušnog dijela   Uz malo pomniji pregled udice, uviđamo da je pohlepni oslić pojeo pripadnika svoje vrste, također osliča, koji se netom prije ulovio .Tako da možemo reći da smo praktički jednom udicom ulovili dva oslića . Nastavljamo s dizanjem parangala, ali daljnje trzanje konopa daje naslutiti kako se radi o sljedećoj neobičnoj ribi ... Energično trzanje nije nalik osliću, jer nema tu snagu ... raža ima tu težinu ,ali ne i trzaje...pas se više uvija nego trza ... jednostavn,o neizvjesnost nas izluđuje . Slijedi opet oslić,pa drugi ,pa treći.... a Sebastian i Ervin me nakon svakog oslića zafrkavaju, da me osjetila napuštaju te ,da more više nije za mene ! Konačno pobijam njihovu teoriju .. krajičkom oka vidim obrise velike ribe, te ih konačno umirujem . I dalje nam nije jasno ...čini se da je u vidnom polju raža ,ali energično trzanje nas razuvjerava . Nakon nepunih metar, dva čuđenju nema kraja ! Misteriozna riba je veliki Kokot koji nas je svojim proporcijalno velikim bočnim perajama na čas prevario, sličeći raži. Riba je u saku, a čuđenju nema kraja . Naime, na toj poziciji par godina nismo uhvatili kokota, te mu se svakako nismo nadali . Znamo da se na toj pošti u proljeće love morski psi i kamenice, ali kokot nam je nepoznanica .Parangal dižemo ,sad već puni energije, a razmišljamo i o butelji koja u kabini čeka takve prilike . U nastavku se zaredalo još par oslića čiji je niz prekinuo mali pas ,koji se nezgodno zakačio te ga nismo mogli pustiti u plavetnilo. S ulovom smo zadovoljni ,iako je moglo i bolje. Kao i svaki put more uvijek krije neko neočekivano iznanađenje , što je pokazalo i ovoga puta neočekivano, velikim kokotom . Kokot je izrazito cijenjena riba vrlo ukusnog mesa , koja obitava u cijelom Jadranu ,a najbolje se lovi na otvorenom moru ,gdje pojedini primjerci prelaze i 8 kg . Zadovoljno zaključujemo ribolov uz brzi dogovor oko podjele ribe, a velikog kokota osuđujemo na zajedničku večeru s „kokotom“ pod pekom!

(Priče iz ribolova)

Sponsored content

PočaljiNaslov: Re: Priče sa ribolova   Priče sa ribolova Sat610

Pogledaj prethodnu temu Pogledaj sledeću temu Nazad na vrh
Similar topics
» Ludilo ribolova
» Zanimljivosti iz sveta ribolova
» Različite tehnike i načini ribolova
» Priče.....
» Priče o beskućnicima
Strana 1 od 1

Dozvole ovog foruma:Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu